Isparta Defterdarı Rahmi Turan: “Gelin
sorununuzu bize anlatın.”
Isparta
Defterdarı Rahmi Turan, devlete vergi ve diğer borçları olan vatandaşların
maddi imkansızlıklardan ötürü kendilerinden kaçmamalarını isteyerek:' ;Gelin
sorununuzu bize anlatın, biz de size yardımcı olalım' dedi.
Isparta
Defterdarı Rahmi Turan, vatandaşların mağdur olmaması için her türlü
kolaylılığı sağladıklarını söyledi. Maddi imkansızlardan ötürü ödenemeyen vergi
ve diğer borçlarınızın çözümü yine devlette. İl Defterdarı Turan, insan odaklı
hizmet anlayışını prensip ettiklerini belirterek, ‘Gelin görüşelim, borcunuzu
tatlıya bağlayalım’ dedi.
Rahmi
Turan, vergi yada v.b borç sorunu olan mükelleflerin direk olarak kendilerine
gelmelerini söyledi. Defterdar Turan: “Isparta’da tahsilat oranımız iyi.
Türkiye’de ilk 15’in içerisindeyiz. Duyarlı ve sağduyulu Isparta halkına
teşekkür ediyorum” dedi.
Turan:
“Halkımız devlete olan vergi, K.D.V diğer borçlarını ödüyor. Ödemeyen yada
ödeyemeyen vatandaşlarımızın da bu konuya duyarlı olmalarını istiyorum. Bizim
kapımız bütün vatandaşlarımıza açık. Gelsinler problemlerini sorunlarını bize
anlatsınlar. Biz zorluk değil, kolaylık sağlayan bir kurumuz. Biz burada toplam
kalitenin gerekliliğini uyguluyoruz.
Isparta
Defterdarlığı olarak Defterdarlığımız çalışma alanına giren konularda,
personelimize ve mükelleflerimize Toplam Kalite Yönetimi anlayışı içinde İnsan
Odaklı bir yönetim anlayışı temel alınarak etkin, verimli, saydam bir hizmet
sunmak ve ziyaretçilerimizi bilgilendirmek düşüncesiyle hizmet vermekteyiz.
Bir
hizmet kuruluşu olarak Defterdarlığımızın Misyonu; geleceği üretmek için
geçmişi anlayarak, geçmişi görerek, geçmişten ders alarak hatalardan sakınarak
geçmişten gelen bilgi ve deneyimlerimizle geleceğe ait düşüncelerle bir akıl
oluşturmak ve güçlü yanlarımızı öne çıkararak, avantajlarımızı kullanarak
zaaflarımızı, eksikliklerimizi, zayıf yönlerimizi gidermenin gayreti içinde
hizmet sunmanın bilincinde olmaktır” diye konuştu.