BAKA PROJE SAHİPLERİNE TEKNİK DESTEK VERİYOR
Katılımcılık anlayışı çerçevesinde yerelden kalkınmayı sağlamayı hedefleyen, bölgenin sosyo-ekonomik kalkınmasını sağlamak üzere birçok faaliyet gerçekleştiren Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA), toplam 17 milyon TL bütçeli 2015 Mali Destek Programı hakkında bilgilendirme toplantıları ve proje eğitimlerinin yanısıra proje hazırlamak isteyen potansiyel başvuru sahiplerine, teknik destek masası hizmeti veriyor. 25 Mart’a kadar hizmet verecek masalarda; proje sahiplerine başvuru rehberlerinde doldurulması gereken formlarda ve sunulması gerekenler, diğer eklerde anlaşılmayan noktalar konusunda açıklamalarda bulunuluyor.
BAKA, Batı Akdeniz’de faaliyet gösteren kamu kurum ve kuruluşları, STK’lar ile özel sektöre yönelik 2015 Mali Destek Programı Teklif Çağrısı kapsamında bilgilendirme ve proje hazırlama eğitim çalışmalarını Antalya’nın Elmalı İlçesi’nde de gerçekleştirdi. BAKA’nın, Isparta, Burdur ve Antalya ile Alanya, Manavgat ve Kumluca’nın ardından Elmalı’da Kaymakamlık Toplantı Salonu’ndaki proje hazırlama eğitimini, Proje Yönetim Birim Başkanı Sinan Mesuter ile uzman Bayram Altıntaş verdi. Son başvuru tarihi 10 Nisan 2015 olan 17 milyon TL bütçeli yeni mali destek programının amacı, hedefi, alt başlıklarıyla ilgili bilgilendirme yapılan toplantıda; BAKA’nın yanısıra AB ve diğer kaynakların hibe desteklerinden yararlanılabilmek için nasıl iyi proje hazırlanacağı anlatıldı.
Fikrin projeye nasıl döndürüleceği, mantıksal çerçeve yaklaşımı, faaliyet planı yaklaşımı, planlama, bütçe kavramları gibi projeyle ilgili konularda önemli bilgilerin verildiği eğitimde; potansiyel başvuru sahiplerine BAKA’nın teknik yardım masası hizmetinin 25 Mart 2015 tarihine kadar süreceği hatırlatıldı. BAKA, teknik destek masası hizmetini Isparta, Antalya ve Burdur’daki yatırım destek ofislerinde veriyor. Proje başvurusu için sunulacak formların ve eklerin tam olup olmadığının kontrolüne yönelik destek verilecek teknik destek masalarında, proje başvurusu için sunulacak formların ve eklerin tam olup olmadığı kontrol ediliyor. Teknik destek masalarında, proje sahiplerine başvuru rehberlerindeki doldurulması gereken formlarda, KAYS portalının kullanımından kaynaklı sıkıntılarda ve sunulması gereken diğer eklerde anlaşılmayan noktalar konusunda açıklamalarda bulunuluyor.
Başvuru Rehberleri ile Sıkça Sorulan Sorular listesinde yer alan resmi bilgiler ve kriterler çerçevesinde tereddüde düşülen veya tam anlaşılamayan konularda, potansiyel başvuru sahipleri sorularına cevap alıyor. 25 Mart 2015’e kadar (hafta sonu hariç) 09.30–12.00 ve 13.30–17.00 saatleri arasında sunulacak teknik yardım masası hizmetinden faydalanmak için potansiyel başvuru sahiplerinin, Isparta’da 0-246- 224 37 37, Burdur’da 0-248-234 05 50 ve Antalya’da da 0-242- 227 82 27 nolu telefonlardan randevu alabiliyor.